23 július 2009

Szemésznél



Szemüveget kell vennem ujjat mert átalakult a szemem. Az előző - as dioptriák most hirtelen átváltottak +-ossá. Hát hogyan? A pluszos az távol és messzelátóknak is egyaránt jó.- jöt a válasz a felettébb értelmes doktornőtől. Értelmes jóindulatú emberrel is régen találkoztam már, igy hát nem vettem zokon az oktatást, lebilincselt és nagyon de nagyon jól esett. Jól esett bölcsek között lenni és akkor is ha az az érzés keringet megint bennem hogy hú de butuska vagy te még hozzá képest. Felfrissíttet hogy valaki Beszél, tényleg beszél nem csak szemetet hord össze holmi lényegtelen dolgokról.

Na most én mint mindig kinéztem egyet. 45.000Ft csak a keret. Murphy törvénye, mindig a legdrágábbat választom a boltban , mindig az tetszik meg.

Na már most ezt folyamatosan kell hordanom az orvos szerint mert. Jó fej a doktornő szépen elmagyarázta.

A sztori:

A szem ugyebár próbálja korrigálni a hibát és állandóan állítgatja hogy élesen lássak. Ha én állandóan le fel veszem az okulárét akkor sokat kell dolgoznia a beállításnál. Nem kell magát megerőltetnie nagyon ha rajtam a szemüveg, de irtózatosan kell fokuszálnia ha nincs. Azért is hordtam csak ritkán a másika, azért nem volt rajtam mindig mert tudtam legbelül nem jó. Ha nem teszem fel akkor a sok állítgatás után elfáradnak az izmok és sok energiát pazarol el a szervezet. Így a kis okos agyam úgy dönt nem csinálja tovább és nem állítgat semmit spórolási szempontból.Ezzel fenn áll a veszélye, hogy a bal szememre nem fogok látni mert kiküszöböli annak használatát, azaz megvakulok rá. Így csak a jobb szemem fog működni.

:)

Szép (ki)látások.

Tájékoztatás 2 fázisa. A szemem nagyon könnyezik.

Ez attól van hogy este főétkezés után eszek gyümölcsöt. De hát azt tanították egyél előbb rendesen utána nasizhatsz ( nálam ez mindig gyümi) . Hol az igazság.Gyümölcsfüggő vagyok.

Szóval ha főétkezés után eszek gyümölcsöt a következő történik.

A gyümölcs gyorsabban akarna távozni a szervezetemből. De nem tud. Miért ?Mert előtte a rántott hús tolong a törtkrumplival és elzárják az utat. Nekik több idő kell míg lebomlanak.

Így a gyümike nem tud távozni. Mit csinál? Szépen erjedni kezd. Mi történik, ha erjed a gyümölcs? Alkohol termelődik. Mi foglalkozik az alkohollal a szervezetben? A máj. Így egy idő után a májam úgy néz ki, mint egy alkoholistáé. Szóval én minden este részeg vagyok??? vagy mi??? Mivel ezt a nagy mennyiséget a májam nem tudja lebontani amit este eszek. Mondtam hogy imádom a gyümit ugye. De hát ilyen melegben kinek is van kedve mást enni a kis szendvics után?

Na hát ezért könnyezek. Ja és nem kell nekem buliba mennem drága alkoholra költenem a hétvégén egy egy bárban. mert könnyebben is megúszom azt hogy berészegedjen a testem.

Állati.

Nincsenek megjegyzések: