07 július 2009

Június - Részletek beszélgetésünk gyümölcse amit nem volt szívem kidobni.

hát ennyi erről a témáról, vad visszatérő vágyak , vágy álmok voltak melyek elragadtak engemet egy álomba és fokozták vágyamat addig míg bele nem bolondultam.

Elvagyok elvagyok, miért neked is vannak barátaid akikkel elmászkálsz vagy akik éppen nálad lebzselnek, akkor is ha te éppen nyugit akarsz, lehet lány , fiú egyszerűen nálad vannak , együtt főztök és azon röhögtök hogy éppen baróra tetszik a cicije mert neked nem olyan , vagy vihogtok, fogócskáztok, tévéztek, fekszetek a napon , együtt takaríttatok. Vagy elmentek pancsolni, kocsikázni, bringázni , vagy bringával a boltba együtt.

Fáj hogy nincs párom, de most nem is akarok igazán tenni érte , de fáj, ennyi. Szeretnék egy olyant aki mint barát ugyanúgy elbolondozik velem mint a haverok, és hajlandó elmenni velem ide -oda. Egy normális kapcsolatra. De az ilyenek nem pottyannak az égről le, nem esnek eléd, hanem alakul ha alakul. Türelem mondja mindenki , de nincs sok időm, mert ha örökké csak várok akkor elmúlik az életem. ???

Őrlődök igen , a szokásos. A mi legyen, hogy legyen nem izgat, ha elhatároztam magam mit akarok akkor az úgy is úgy lesz, mert addig nem adom fel míg meg nem történik.
>>>>>>>>>>Az élet dolgain őrlődök, az érzéseimen, magamon, jobb dolgom nincs most. A ma este meg csak azért izgat mert jól szeretném érezni magam, egyszerűen csak lenni és kész és nem akarom Őt látni, nem akarok a közelében sem lenni. nekem jó lenne ha megint kiülnénk egy pokrócra a partra és csak feküdnénk és iszogatnánk, de vagy futkosunk ide oda, vagy kártyázunk, vagy nem lesznek Danik és az most nem esne jól.

Én aludtam végre egyet du-án és megpróbáltam kikapcsolódni. Bolond gondolatos álmaim voltak. Aztán felkeltem ránéztem az órára 1 óra kóbor álom után és azt hittem reggel van kellett úgy 10 perc mire leesett hogy mi a helyzet. Ilyen is régen esett meg velem.
>>>>>>>>>>>>Azt mellém bújtak és aludtunk, de sokat nem tudtam utána, így kiszökött az álom a szememből.
>>>>>>>>>>>>úgy döntöttem kell egy kis szabad levegő, így elhívtam Edi-t otthagyva a szundikálót az ágyban és borozgattunk a parton. jól esett de nem könnyítette meg lelkem, inkább komplikálta. Mikor az emlékek nyomják taszítják a lelked hogy de jó volt és de jó lenne az most is.
>>>>>>>>>>>>És ott tartottam hogy felhívom őt egy röpke pillanatig átrebbent agyamon mint egy kósza pillangó, egy ördög, egy dög, kívánat ami hajtja az embert, de rossz felé, rossz irányba. Ez megaláztatás lett volna mert kívánom, de mit érzek iránta semmit , megvetést mert nem tudta becsülni odaadásomat, szeretetemet, gondoskodásomat, ragaszkodásomat. És miért kívánom, nem maga miatt, hanem csak az ösztön hajtott volna, és csak nagy csalódás lett volna belőle (vagy nem ?)mert nem társult volna hozzá az a mérhetetlen bizalom ami a kapcsolatunk alapja volt. A bizalom és a tisztelet, a szeretet, és nem lett volna őszinte az egész hanem állati erő vad ösztön.
>>>>>>>>>>>>Bizalom nélkül nem megy nem tudom talán ez így jó, de néha kívánnám, hogy legyek olyan én is akinek mindegy csak kiélhessem magam. Vagy most, hogy leírtam nem nem akarok olyan lenni. De hiányzik a közelség, a támasz , a biztonság, a nyugalom amit kisugárzott a bújás, az érzéki simogatás és a szemében látni hogy csillog és hogy kíván, akar, szeret.

szörnyű már egy ideje úgy éreztem nem vele kelek nem azzal a gondolattal, hogy ő vajon hol van, mit csinál , és hogy bárcsak ott feküdhetnék mellette. Mi történt? Edi telebeszélte a fejem , igen .

>>>>>>>>>>>>Tegnap arról beszélgettünk ki miért iszik sokat, hogy a mostani napi mocsok elfelejtése miatt. Én csak úgy , valamiért, én megtanultam kikapcsolni ,ezt muszáj volt, így segédeszközre nincs szükségem hozzá. Megtanultam, ha dolgozni kell dolgozol, ha hazaérsz kiengeded magadból és elengeded és ott hagyod a gondokat. Relax, pihi, és ha bulizol és eljutsz valahova a hét végén, mert nem kell dolgoznod, akkor tudjál kikapcsolni, úgy is ha nem iszol, csak pl Cola-t mert holnap reggel korán megint munka.
>>>>>>>>>>>>Fura hogy sokan nem tudnak alkohol és mámor nélkül jól érezni magukat, bulizni nem jöttem rá miért .

Nem nem aggódok , nem csak néha fájnak dolgok, pl most az alsó fertájam mert kb 7 órája csak rajta ülök, meg pl hogy jövő héttől megint 6 kor kell kelnem , meg ilyenek, ja meg a lelkem.
>>>>>>>>>>>>>>Ma ajánlották a Jógát na de mikor , mikor épp futok vagy a popómon ülök.

Úgy érzed erőltetem mert kérdezek ? Ez elég érdekes, ha valaki nem akar magából adni egy mondatba egy barátságba az akaratlanul sem fog írni magáról semmit. Valahogy vannak ilyen emberek és kész. Valaki nyitott és egyenes fajta, valaki kis sunyi lapulós alattomos, és van harcias, és van Önző csak akaró nem adó és még sok más fajta kétszínű, mindenkivel jóban levő stb. stb. Én ilyen kérdezős vagyok , állt nagyon, mert érdekel a másik és nem vagyok közönyös a barátokkal körülöttem, velem kapcsolatban lévőkkel. Ilyen vagyok mindig, és fojtó szeretetű , de ez pl olyan amin nem tudok változtatni, és még nem is próbáltam és nem is áll a szándékomban.

Nincsenek megjegyzések: