15 július 2009

Nevetni, úgy igazán, tiszta szívből


Nevetni, úgy igazán, tiszta szívből, ahogyan te még tudsz, a felnőttek már nem. .
Teljes szívből,igazán nevetni? Hol van az a régi,igazi jókedvünk?
Tényleg ennyire boldogtalanok lennénk, vagy csak rossz a szemüveg?
Ő még őszinte, azt mondja, amit gondol, és nincs manír, hogy szebb legyen a mondanivaló.
Senkit sem hallottam olyan felszabadultan, tiszta szívből nevetni, már régóta mint a fiamat. A biztonságot fejezte ki ez az önfeledt nevetés. Tegnap nevetett hasonlóképpen, azt hiszem valami rajzfilmet nézet, talán a Tom és Jerry-t nem tudom. De féltékeny lettem, régen réges-régen mikor pinduri volt én is elő tudtam csalni belőle ilyen angyali őszinte kacajt. Most már nem már nem megy.
Aztán rákerestem a neten, döbbenten látom nem csak nekem tünt fel.

Aranyos bébik akik szívből kacagnak és Neked is Velük kell nevetni.


Nincsenek megjegyzések: