23 július 2009

Ember embernek ordasa.


"-Hinnünk kell. Próbáltunk, csalódtunk: egymáshoz nem fordulhatunk. Ember embernek ordasa. Ezért keressük Istent, ki jámboran, ki hisztérikusan.
- Egyes tollforgatók, ilyen-olyan izmusok ürügyén, közönségesen megerőszakolták az irodalmat. Halálbiztosak benne, hogy valami nagyot nyomtak ki magukból, és most fel nem foghatják, miért nem tébolyulnak értük az olvasók. Nagyot gondoltak, összefogtak, seregnyi félmajom, és most az következik, hogy megpróbálják megerőszakolni az olvasókat is.
- A papírral lehet szarakodni, az védtelen. De az olvasóval? Jó meg kell hagyni az emberek tényleg nem bomolnak a komoly témákért. De a jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." (Vavyan Fable)

3 megjegyzés:

Lacel írta...

Ezt a könyvet vittem be anyumnak a kórházba múlt héten :)

Én (csak én vagyok) írta...

:) így kellett lennie.Kiválasztották egymást. Én már olvastam, most többedszerre megint más és más ragad meg belőle, más és más forrad össze velem.:) Jó választás.:9

Én (csak én vagyok) írta...

Ami kimaradt. Jobbulást anyudnak, remélem idejében hazaér és a muskátlik is túlélik.