29 július 2009

Sárkánykönny



Sokáig gondolkodtam melyik részt adhatnám nektek, hogy megértsétek, hogy átérezzétek e mámort. Teménytelen szamárfül tornyosodik a lapok között és aztán este valahogy ez bújt belém ragadt meg az életöröm és baráti segítségnyújtás miatt.
A könyv magának beszél. Felvidít.

-Helló, Lance- szóltam. - Gondolom, ő a szobataxis, aki faxon is utazik. Sheila, támadt egy kis zűröm. Bővebben majd testközelben. Ma éjjel alhatnék nálad?
-Helló, életem értelme- mondta Lance.
-Navia- súgta Sehila.
-Helló, Navia -helyesbített a pasek.- Hogy vagy?
-Hallottad, hogy zűrje van, nem!?-rivallt gyengéden Sheila. -Édesem, szépségem, máris indulhatsz, itt téged mindig vetett ágy vár. Mire ideérsz, sütök neked egy szelet husikát, mivel tudom, mennyire nem szereted. Azért ne ess kétségbe, másfélével is tudok szolgálni. Remélem, nagyon éhes vagy, mert tele a frigóm salátalevéllel, csak kilöbbölöm közülük a ruhátlan csigabigákat, és már ehetsz is. Söröm is van ládányi. Ne merd azt mondani, hogy ettél már! Ez esetben még a küszöbön meghánytatlak! Lance most szépen hazamegy, köszönjetek el egymástól!

-Lekoptatom a fickót, mert nekünk négyszemközt kell maradnunk.- mondta Sheila. -Tarzan, mert én meg így hívom őt, hogy motiváljam, ugyanis olyan girnyó pasi,hogy ha véletlenül ráül egy érmére, kapásból megmondja: fej vagy írás, szóval ő imád engem és az összes főztömet- süttömet, csak egyet nem bír...
-Hagymami! - nyögte a faxutazó.
-Úgy van! a hagymát ki nem állhatja. Jó, ha megjegyzed, életem holdsugara, Navia: a fok- és vöröshagyma segít a nehéz napokon, amikor például nem hivatkozhatsz fejfájásra, mert már tegnap ellőtted ezt a patront, és a pasek ma is nyomulna, hamar egyél ellene pár fej hagymust, és tutira nyugtot lelsz! E fifika egyébként a legjobb vio-szatírfék: ha éji órán netán egyedül muszájna kószálnod az utcán, vacsorázz előtte változatos hagymaféléket!