29 július 2009

Értelmetlen Vágyaim-pillanat kép


Tavasz volt, de én a nyarat vártam,
a meleget, a patakok hűs vizét.
Nyár volt, de én az őszt vártam
a színes leveleket, és a hűvös, száraz levegőt.
Ősz volt, de én a telet vártam,
a ropogós havat, és a karácsony örömét.
Eljött a tél, de én a tavaszt vártam,
a rügyfakadást, a nap melegét.
Gyermek voltam, de felnőtt akartam lenni,
szabad és önálló.
Húsz éves voltam, de harminc akartam lenni,
érett és sokat ismerő.
Életem lassan elmúlik, és sohasem kaptam meg, amit akartam.





2 megjegyzés:

Lacel írta...

Nagyon szép! :)

Ám szomorú is. Ne írj le életet, mert még nem teljesült be, s ne hidd el azt, hogy lassan elmúlsz :) Lehet te leszel a világ legidősebb embere x és múlva s mindenkit túlélsz.

De hidd el nekem, még akkor sem fogod azt érezni, hogy minden vágyad teljesült. :)

Én (csak én vagyok) írta...

Olyan idős nem szeretnék lenni. :)