10 szeptember 2009

Az ember holtáig tanul - keserű csalódást is


Tegnap blogokat böngészve egy nagyon szép teszt nyerte el tetszésem. Habár firtatták ott hogy valóban ez e a megoldás rá. Kedvet kaptam rá én is hogy elmondjam érzéseimet a Hőn Szeretetnek. Elmondjam neki mindennek ellenére ( veszekedés..stb.) hogy szeretem. Mert én szeretem neki mondani, szeretem, neki hangsúlyozni, neki adni a szeretetemet, többet , fontosabbat nem tudok nyújtani neki csak ezt.
Habár, már megkaptam, hogy túl nyitott , túl odaadó vagyok és ennek ellenére nem láttam be eddig soha, miért lenne ez baj ha annak akit szeretek nem sajnálom megadni ezt, nem sajnálok mindent a kezemből kidobni és ugrani egyetlen szólítására. Egyetlen szavára, habár én ezt még viszont soha sem észleltem.
-De hát én ilyen vagyok és csak így tudok szeretni. - volt mindig a válaszom.
Míg tegnap valahogy rá nem került a sor, hogy érzéseimért melyeket kimondtam képen nem röhögtek.
Döbbenet.

Nagy elánú veszekedést szokásosan azzal akartam ellensúlyozni, na meg a rossz érzést ami utána maradt hogy bebizonyítsam és ismét elmondjam. Nem akarok rosszat, nem akarok beleszólni meg ilyen. És Szeretem.
- Szeretem illatát ami a bőréből árad.
- Szeretem pisze orrát.
-Szeretem mosolygó szemeit.
- Szeretem kunciát, hahotáját, kacsagását, trilláját azt a kis kárörvendőt ami fel fel csattan mégiscsak néha napján.
- Szeretem minden szavát.
-Szeretem ötleteit.
-Szeretem mikor odabújik és beletur a hajamba.
-Szeretem ha mellettem fekszik ( persze ha nem tur ki)
-Szeretem eszét.
és igy tovább sorolhatnám nap estig.
Mig ezeket taglaltam , szemem be - befátyolosodott és azzal fenyegetett hogy elönti az ár.
Az Ő válasza erre egy döbbenetet váltot ki belölem, keserűen csalódtam:
- Figyelj jobban oda, hogy nézel ki. ( ez a kommentár a majdnem könnyező szemre)Néz már magadra.-valami ilyesmi, nem maradt meg pontosan, nem is kell neki elég a mérhetetlen fájdalom ami miatt még aludni sem tudtam.

6 megjegyzés:

Lacel írta...

"Habár már megkaptam hogy túl nyitott , túl odaadó vagyok és ennek ellenére nem láttam be eddig soha miért lenne ez baj ha annak akit szeretek nem sajnálok mindent a kezemből kidobni és ugrani egyetlen szólítására. Egyetlen szavára, habár én ezt még viszont soha sem észleltem."

Mi a fene... Ugyan abban a sorban állunk?? ;)

Naiv kis álmodozó jelen! :D

Én (csak én vagyok) írta...

Ilyennek születtünk, ez is egy adottság, egy olyan ami nem mindenkinek adatott meg. Na de ez nem azt jelenti, hogy gonoszkodni nem tudok, vagy ne jönne le egy - egy ártalmatlan szólásom kétértelműként ami óriási galibát is okozhat ha nem magyarázod évekig mit is gondoltál. A gonoszkodás után ugyan mindig eszembe jut milyen kis ronda dög vagyok. Na meg hát HIU is . hehe.

Lacel írta...

Érzékeny, gonosz, kis hiú dögi. :))

Milyen édes... xD

Lacel írta...

Hát.. a gonoszkodásra gondolok akkor azt kell mondjam az nálam állandó.. De gonoszkodás és gonoszkodás között is van különbség nálam. Szerintem a fent emlitett gonoszságra a kommentedben csak akkor kerül sor nálam, mikor megbántanak, megaláznak, kihasználnak, és bántanak...

Azt hiszem ... :S Bár nem igazán vagyok rá büszke :/ De kell a léleknek... valamiért...

Én (csak én vagyok) írta...

Kell- e. De minek? Talán mert túl unalmas lenne az életünk nélküle? Á nem tudom, talán mert jól esik kicsit nekünk is? Talán ezt látjuk kintről folyamatosan és mint a kisgyermek megtetszik nekünk is? És mi is kipróbáljuk, aztán rádöbbenünk hogy hát ez mégsem olyan jó mint ahogy először láttuk sőt förtelmes érzés.

Lacel írta...

Az enyém nem is annyira gonoszkodás.. Inkább bosszú... Tudod ez olyan, hogy ha megrúgnak akkor ne csak fájon.. Azt hiszem...