10 szeptember 2009

Natur gyors zsemlemorzsa készítés - a la atomanti


:-)


Biztos meséltem már, és ha nem hát akkor most.
Nyár kezdetekor mindig jönnek a hangyák , befészkelik magukat a szőnyegbe, takarítást vállalva ott önként. Én meg hagyom, vagyis mi meg hagyjuk. Ami persze nem azt jelenti hogy nem porszívózunk, csak aztán szépen kiszórjuk őket az udvarra. És őszintén néha este dugiba csenek nekik egy kis finomságot a szőnyegre , majd reggel boldogan látom hogy éppen elnyerte e tetszésüket a felkínált elemózsia és elpusztították az egészet vagy csak nassolva megszállták.
Egyik reggel Élet az elemózsiás műanyagot ami felül zárható, de hát már töredezett a nyílásnál így jutottak a belsejébe a kis hasznos élőlények.
Az ott talált kiflit, zsemlét pedig reggelre ledarálták, porhanyósítótták, porosították.
Igy ment ez egy ideig , míg hollá fel nem ötlött tegnap hogy hát zsemlemorzsa gyártásához bevethetném a kis szorgos állatokat. Legalább nem kell szórakoznom a zsemle reszeléssel amit úgy sem szeretek, mert 1. ronda munka, 2. köröm és bőr ellenes hozzáállás.
Hogy aztán a sok morzsát miért nem vitték haza nem tudom, tól sok volt vagy nem nagyon érte meg nekik? Akkor miért darálták le?

Innen jött az ötlet.

Az ötlet az egyszerű bió zsemlemorzsához.

Szerintetek? :-)

4 megjegyzés:

Lacel írta...

Nálam néha a fülbemászok -.- "

Nem akarod elcserélni a hangyáidat az én fülbemászoimmal? :SS

Én (csak én vagyok) írta...

:-)
Nem nem, ezek hasznos állatkák mint a pókjaink. Nem lehet.
Fú fülbemászókat nem szeretem, meg büdösek is.

Én (csak én vagyok) írta...

megfogod őket és olyan ronda szagot hagynak a kezeden , na meg minden hol.

Lacel írta...

Hiába tudom, hogy nem azért fülbemászó mert fülbe mászik, csak egyszerűen nem tetszenek :)))