07 szeptember 2009

Bocsáss meg!



Bocsáss meg kérlek,
bocsásd meg vétkemet.
Nézd el nekem kérlek,
temérdek bűnömet.

Bocsásd meg nekem,
mit elenned elkövettem,
Bocsáss meg nekem,
de meg kellett tennem.

Bocsásd meg azt is,
hogy nem szerethettelek.
Bocsásd meg azt is,
hogy mégis szerettek!

Bocsásd meg nekem,
most még az egyszer,
bocsásd meg nekem,
hogy végre elmehessek.

Mert elmegyek most már.
Nem kínozlak tovább,
Megbántam bűneimet,
tudom nincs tovább.


Annyit kérek csupán,

nézz a két szemembe,
és lásd meg amit érzek,
tudd, hogy szívemben is vérzek.


Kérlek téged, szépen
Több százszor, ezerszer.
Ne szólj csak nézz rám csendesen
....S KÉRLEK :
BOCSÁSS MEG NEKEM MÉG: EGYSZER!


4 megjegyzés:

Lacel írta...

:((((((

ne ijeszgess! :$

Én (csak én vagyok) írta...

Á ne haragudj nem akartam. Csak a lelkiismeretem, fájok, sajgott a tudat hogy még mindig nem vagyok az aki szeretnék és igy példakép sem lehetek. Vagyis én jó vagyok igy csak példaképnek kellene lennem. És hát Őszintén , néha te ijesztgetsz engem, olvaslak , olvaslak és megdöbbenek, olyankor szívesen írnák valamit, valamit ami elrepít egy ronda valóból ami mosolyt csalna az arcodra. De nem megy csak döbbenten olvaslak tovább és nem érzem magam elég erősnek ahhoz hogy felemeljelek. :O

Lacel írta...

Néha meg én akarlak téged felemelni. De rengeteg olyan gondolat kavarog bennem, melyet képtelenség szavakba önteni. Így inkább csak figyelek..

Őrizzlek szemeimmel. :)

Én (csak én vagyok) írta...

:-9 Őrizgetjük egymást, rendben.