07 augusztus 2009

Fogtündér



Kutakodtam, pakolásztam, a káoszban rendet próbáltam teremteni.
Habár nem söpörtem a szőnyeg alá a szemetet, a pókokat is csak kikergettem, a hangyucikat is csak kiporszívóztam majd gyorsan kiráztam őket a szabadba és az ágy alól is kikotortam az évek óta ott tárolt bőröndöket, kicsit belelestem mindegyikbe.
És lám lám mit találtam.

A fogtündér levelét.
Egy kis szelencével , ami igaziból egy kék gyűrűtartó és Mazsola első foga lapult mert durván kitörte 4 alsó fogacskáját kb. 2 évesen mikor nagypapi kis teheréből kiesett.
De az első szabadon kijött fogacska volt.
És ezt írta neki németül.

Kedves.....
Gratulálok az első foghiányodhoz. az első tejfogacskád kipottyant. Nemsokára ennek a helyére egy új fog fog nőni, az is lehet hogy már látszik is egy kicsit.
A fogváltás mutatja meg neked , kedves Mazsola hogy egy nagy érett okos gyermek vagy.
Anyukád és Apukád nagyon büszke lehet rád.
Vigyáz nagyon az új fogaidra , ezek végigkísérnek az életeden.

Évente egyszer látogass el a fogorvoshoz.

Egy picurka ajándékot találsz a párnád alatt, fogad szeretettel.

Üdvözöl téged
a te Fogtündéred

Természetesen ezután alig várta hogy kihulljon az összes foga amin Óriásit kacagtunk.
Majd minden nap a tükör előtt álldogált reggel és türelmetlenül húzgálta fogait. Azok hajthatatlanul vártak igaz még egy pár hónapot.

1 megjegyzés:

Lacel írta...

Én annak idején egy rövid italos pihárkába gyüjtögettem a tejfogacskáimat ^^