28 október 2009

New moon a könyv


A trailer után amit a külföldi oldalakon láttam nagyon megtetszett pedig nem tetszett mikor külföldön ebbe a részbe beleolvastam. Túl lelkisnek gondoltam. Meg őszintén azt hiszem akkor elég keménynek kellett maradnom és nem szabadott holmi enyelgéssel lefoglalnom az agyamat. Valószínűleg ez is közrejátszott hogy nem akartam a 2 részről tudni. Az elsőt mint ahogy a múltkor a lányokkal is csacsogásunk alatt kiböktem 5 -6 szor láttam és mindet a moziban. Persze kuncogtunk is nagyon ki hányszor nyomta magába este a kanapéról, hányszor sírta el magát, hányszor olvasta az első részt..
Aztán hát így történt, végre hozzám került a könyv, a 3 napon végre végeztem a másik könyvekkel amiket olvastam és nem volt más. Így hát nekiálltam másnap azt a580 valahány oldalast megkezdeni. Hogy is mondjam hát nem raktam le hajnali 5 ig míg végig nem értem rajta.
Tudom tudom nevetséges hiszen tudtam hogy jóra fordul mégis valahogy kényszerből faltam fel.
Furcsa merészséggel állítja Bella a főhősnő szerelmüket a Rómeó és Júlia pároshoz. Ami valahogy egybe is vág való igaz. Túl soknak találtam a kötődést először, elég merész húzás, a sztori is hasonlít a fiú azt hiszi a lány megölte magát stb. előtte mégis említik többször is és kommentálják elemezik a művet. Majd a furcsa kettősség Jacob képében is megjelenik.
Maga a lelki traumája mégis meglepett annak ellenére hogy furi volt a 4 hónapot üres lapokkal átugrani, és hirtelen fordulat a depresszióból is elég gyengének tűnt nekem de mégis lebilincselt. És valóban én is elgondolkodtam hogy áh melyiket is választanám. Habár nekem egyszerűbb, mert nem tudtam átérezni a főhős iránti óriási ragaszkodását és inkább Jacob felé hajlok , mint karakter részről a filmben , mind a könyvben. És sajnáltam is egy kicsit.
Mindig igy van ez amikor nem igy kéne hogy legyen. Mindig valahogy egy hajszálon múlik az a hiba pedig biztos hogy a másikkal jobb lett volna, mert vele mindig jobb volt.
Várom a folytatást könyvben és persze először a filmesíttet 2 részt.

Habár amit megint nem értem kint már egyszerre az egészet a piacra dobták itt még nem. Na akkor most mi legyen várjunk, vagy ne várjunk?

2 megjegyzés:

Mimoooo írta...

Én olvastam a harmadikat is, az még csak-csak...de a negyediket abbahagytam :(

Én (csak én vagyok) írta...

HÁt Mimoooo nem tudom nyomtatott formában sajnos nem sikerült hozzájutnom még a 4 hez. Viszont azt hallottam az intim tollpihés rész izgi. Az azért izgatna. :) Nem is kicsit.