09 október 2009

Merj álmodni


Merj álmodni, mert az álmok álmodói meglátják a holnapot. Merj kívánni, mert a kívánság a remény forrása, s a remény éltet bennünket. Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát. Ne félj olyat látni, amit senki más nem lát. Higgy a szívedben és saját jóságodban, mert ha így teszel, mások is ezekben fognak hinni. Higgy a csodában, mert teli van vele az élet.
De ami a legfontosabb, hogy higgy önmagadban... mert odabenn a lelkedben rejtőzik a csoda, a remény, a szeretet és a holnap álmai.

/Ron Cristian/

4 megjegyzés:

Hvar Travel írta...

Searching through the map of island Hvar helps you find a suitable accommodation on a particular part of the island...

Én (csak én vagyok) írta...

:) Drága vagy köszönöm.

???????
Ez mi???
Muhahahahahah. Kac kac.

KisVirág írta...

Hát, Téged megbombáztak egy jó kis reklámmal... amennyiben utazni kívánsz Hvar szigetére.. :)
Egyébként a bejegyzés nem csak szép, de igaz is :)

Én (csak én vagyok) írta...

Igen igen de ilyen még nem volt a kis manócska belopódzott. Hát persze megnéztem , igen csodás. Valahogy mégis kis naivan azt képzeltem ide nem küldenek Spam-ot