27 július 2013

Jól esik és hagytam had élvezd


Tudod, K belekezdhettem volna akkor, nem tettem, felesleges lett volna bárkit is felzaklatni a valósággal és megszégyeníteni a pofátlan viselkedéseddel, de betudtam annak, hogy jól esik és hagytam had élvezd. Kinyithattam volna a számat, ahogy szoktam, de lehet akkor sem ért volna, el a tudatódik, vagy egyszerűen nem akartam, hogy megszégyenülj

Nem hiszem, hogy a bimbózó kapcsolatomnak jót tett volna, ha más ölébe ücsörgök. Amellett nem szoktam megcsalni a páromat, én nem. Én ugyanis nem szeretek szoknyában csalán között fának dőlve dugni. Valamint a büdös egyént vinnék, haza mindenképpen tennék ellene valamit. Mint ahogy az már párunkkal megesett már biztos valószínűleg tudtam kezelni a helyzetet. Szépen beinvitáltam a fürdőbe és minden négyzetcentiméterét végigmosva hódoltam az előjátéknak, díszes példány volt minden értelemben, nem beszélve a hálálkodó tekintetéről még másnap reggel is, mert a kincsem, mint meghitt kiszolgálás fogta fel az egészet és nagyon nem akart távozni.

Nővérem talán arra akart rávilágítani és fényt deríteni a koponyádban, hogy megköszönhetem segítségét és tartozok neki. Mivel a szívességét és segítségét olyan emberre pazaroltam, aki nem érdemelte meg. Nem is mondtam neki, hogy megkapta a pénzt, melyből már nyomban, mint egy kis király nem átallott elkölteni pár 10 ezret. Maradékot minden józan megfontolás nélkül és nem hallgatva a jó tanácsokra befizette a banknak. Holott értelmesen el lett neki mondva, ha nincs meg az 1 milkó felesleges elherdálnia a pénzt, mert nem jut vele előrébb. Vagy kifizeti a teljes tartozást, hogy 180 asra befagyasztja ezzel lehetőséget adva annak, hogy 5 év alatt szegény szerencsétlen oroszoknak a kis vityilóját eladja jóval áron felül ha szerencséje van holott a felét sem éri az a ház. Vagyis kérjen, kölcsön szerezze meg a maradék fél milkot. Így most ismét 2 hónap félig kifizetett törlesztő részlettel kamattarozását növelte és nem haladt előre semmit.
De tudod, ha annyira sajnálod, segíts neki te, húzd ki a mocsokból, amibe saját maga gázolt, és ha szerencsés van, talán visszakapod a pénzed.
Arra akart utalni a kedves tesó, hogy Apu fizette az ügyvédet, ő segített a kifizetésben és egy köszönömöt sem kapott tőle, mit is vártunk, én az ingatlanosnál és a bankosnál. Az ingatlanos is elmagyarázta neki mi a teendője, de nem tett a mai napig semmit hogy esetleg eladhatóbb legyen a kis vityiló. Pedig értelmesen el lett neki mondva. Ha a szép szó nem segít, hát akkor sajnálom, gyerek még segített is neki, neki sem köszönte meg. Szánalmas.

Tőlem pedig sajnálod azt a kis hóbortot, hogy amivel nem tudta befogni a száját és mindent kifecsegett egy kicsit megszorongattam. A szmotyiból nem mertem ki maga is belefullad egyedül is, csak várni kell.

Mivel hogy egy hét után sem értette meg szegényem, hogy nem érdekel a mondanivalója, tettette magát azt hitte a hazugságait mindenki elhiszi, holott szerintem csak maga hisz benne senki más. Sms ezgetett, butának tetette magát írogatott és nem fogta fel, hogy nem vagyok kíváncsi rá. Buta emberen nem lehet segíteni. Így végre rájött, hogy jobb, ha nagyon távol tartja magát tőlem, mert nem vagyok én O. hogy eltűrjem a nyafogását, és a meséit évekig. Hallgassa, aki szeretné. Hallgasd.

Nincsenek megjegyzések: