11 december 2010

Fonjuk az élet fonalát




Röviden csak annyit hogy nem tudom leírni mi minden történt. Nem is próbálom hosszú órák nem lennének elegek a részletekre. Talán hogy most próbálom összeszedni hogy érzem magam, mi az ami foglalkoztat, mi az ami éltet. Nem tudom, kicsit zavar. Azt sem tudom jó volt -e ez az év vagy sem mert hát piszok sokat güriztem nagyon kevés időm volt, és még mindig nem döntöttem el jó döntés volt e ez vagy sem? Ez is zavar tudnom kéne.



Minden esetre nem futottam el a nehézségek elöl, most nem viszont nap mint nap küzdenem kell a rossz természet, irigység, intrikával szemben. Néha gyomorgörccsel indulok munkába és nem múlik, 2 hete megfáztam na azt most is. Mazsola is már napok óta fújja az orrát. majdcsak lesz valahogy de a gyógyszer meg csak tompít. Próbálok regenerálódni és életem egy jobb új mederbe terelni, talán még nem elég nagy elszántsággal csak sodortatom magam. Most nem érzek erőt.

Lakást Házat keresek, nem találtam, hiteltől félek, sőt talán nem is kapok. Kilátástalan helyzet végre szeretném a saját életem élni, megnyugtató lenne. Ennyit magamról most pár kép és reménykedem lesz még magamra időm hogy írjak egy kicsit.

1 megjegyzés:

Husibogyó írta...

Én mindig itt vagyok neked. segítek ha tudok, csak szóllj!!!!!
Love : Spocy