02 május 2010

Furcsa vallomás


"SZÜKSÉGEM lesz még RÁD, ezért is szeretném h a szomszédba
költözz.
Tudom kicsit önző vagyok, de ez van."

Az útsó mondatod kicsit zavaros, de talán nem is akarom tudni miért írtad és valójában mit is jelent. Valamiért nem akarom tudni. Önző vagy Igen , de hidd el én is Önző vagyok. Ez az alapja a barátságnak, akár milyen kiábrándító is ahogy ide leírom de az. Azért van mert én megkapom amit szeretnék , és te megkapod amit te szeretnél. Nagyon rondán és kiábrándítóan hangzik de végül is nem ez a lényeg . Mind a kettőnknek örömet szerez ez az adok kapok dolog nem egymást letiporva kapjuk meg az élettől amire vágyunk hanem amennyit a másik hajlandó adni. De ez igaz bármely kapcsolatra is. Aztán vannak nehezebb és könnyebb pillanatok. mind ritmustól változnak, van hogy az elején kibukik pár hiba, van hogy a közepénél feszül egy kicsit túl a húr, és van hogy észre sem vesszük és elszakad pedig nagyon sajnáljuk de már nem tehetünk érte semmit és lehet hogy nem is akarunk tenni érte.
Mindig is önmarcangoló voltam sohasem másban kerestem a hibát ha valami félresiklott hanem magamban, talán ez segít egyre bölcsebnek lenni, persze akkor is előfordul hogy valamit nem tanulök meg elsőre hanem többször bele kell futnom a hibába, és van amit valószínűleg nem tanulok meg soha mert annyira ellenállok legbellül tudtom nélkül oriási az ellenállás aziránt. Régi életből hozott alapbölcsesség , vagy csak én szeretném azt elhitetni magammal. Pedig közben tudom hogy a világban nem lehet másképpen túlélni mint sok-sok ismerőssel és jóba lenni mndenkivel, de valahogy nem olyan vagyok én is utálok néha embereket hiszen nem vagyok szent de én ki is mutatom miért rejteném el ez volt a régi nóta miért kell állszenteskedni. közben megértettem azokat a kis ici pici vékony vonalat melyett most kell megtanulnom hogy a mosoly nem mindig bátorit, hogy a mosoly nem mindenkinek ugyan azt jelenti, hogy a mosoly melyet küldesz félreérthető és kellemetlen helyzetbe hozhat, hogy a kedvességnek és mosolynak is vannak fajtáji melyet hártyavékony száll választ el egymástól. Ezt tanulom és talán a következő életemben is tanulni fogom mert nem olyan egyszerű a számomra. És ha rádöbbenek erre mindig kérdezem magamtól nekem miért nem megy olyan könnyen, én miért nem sajátítottam el ezt felnőtt koromig, mi a baj velem?
Na elszaladt a ló velem .

Nincsenek megjegyzések: