02 január 2010

Élményeket kergetve

Úgy akarom élni az életem, ahogy megálmodtam.

"Ne vesztegesd idődet arra, aki nem tart téged érdemesnek arra hogy veled töltse."
Márquez, Gabriel García
Fogadj el olyannak amilyen vagyok, ha fáradt , ha odaadó, a beszélgetésre vágyó ha éppen minden hova futkosó,vagy wellness-re vágyó , utazgató, elemezgető, csapongó esetleg éppen csak lustán fekvő, gondolatba mélyedő,pont éppen minden percet veled töltő lény.
A lényeg hogy szerintem minden kapcsolat máshogy alakul, úgy ahogy mindegyik máshogy kezdődik, hogy ez miért így van még nem jöttem rá ,de már az elején eldől mennyi bizalmat, és mennyire magadat tudod abba adni. Én igazából barátokat, haverokat keresek akik szeretnek Pókerezni, egy pohár bor vagy sör mellett elücsörögni a parton és beszélgetni vagy sétálni. Valakit elrángatni munka után. Vagy éppen táncolni egész este át mig meg nem hajnalodik.
Köszönöm a figyelmet és hogy benéztetek. Mosolygós napot. ja és nem tudok adatlapnézésen kívül semmit sem tenni. Talán én vagyok egy kicsit lusta utána nézni hogy megy.:-)

5 megjegyzés:

Viola írta...

...azt hiszem, a kezdődő bölcseletre most nagyon szükségem volt :)
Én azt kívánom, hogy sok ilyen barátra találj, és velük együtt legyen nagyon szép az éved!

Dániel írta...

Vasárnap este van. Az ebéddel egy kicsit elcsúsztam, de most időt szentelek az olvasásra.
Végre nyugalom van bennem. Még Karácsonykor megszereztem a szivek hídjai című film eredeti filmzenéjét. Most azt hallgatom és közben olvasok.
Érdekes és egyben ismerős gondolatokra leszek figyelmes. Tetszik a megfogalmazásod.
Mint ha az egyik napomat vetítetted volna le. Így visszagondolva milyen érdekes is ez, csak örömmel tudok visszaemlékezni.
Volt egyszer egy szép napunk. Elmentünk egy csodálatosan szép kis helyre. Emlékszek, hogy a hatvanas évek legszebb jazz és blues zenéi szóltak, régi archív felvételről.
Sok ember volt, de mégsem az a nagy zűrzavar. Mindenki elfért egymás mellett és a hangulat is elég felhőtlen volt.. Nem is kellett nagy erőfeszítéseket tenni az ismerkedésre, mert minden ember vevő volt rá, csak rájuk kellett nézni. Nem foglalkoztunk semmivel sem, nem mint ha lett volna valami fajta zavaró tényező.
Szórakoztunk, teljesen elmerültünk a beszélgetésben. Majd előkerült egy nagy pókerkészlet, ami eddig is meghatározta az életünket. Nem volt eddig olyan hét, hogy ne ülltünk volna össze egy társaságban. Most sem hiányozhatott, és egyre több ember kívánt beszállni. Mindig megvan ennek is a maga hangulata, érzékiessége, ami mással nem cserélhető fel. A legjobb alkalom, hogy emberekkel ismerkedhessen meg az ember, mert ez az alkalom nem csak a játékról szól, hanem annál sokkalta tovább megy.
Olyan dolgok történhetnek meg, amiről még álmodozni sem mernénk. Ilyenkor nem számít az idő, semmi sem hagy kétségeket az emberben.
A pár pohár bór vagy pár korsónyi sör pedig tovább fokozza a jókedvet és az izgalmat. A nap vége felé az ember úgyis elfárad és szeretne egy kicsit kikapcsolódni, olyan emberekkel együtt lenni, akivel úgy érezheti, hogy megértik egymást. Az este harmóniája pedig olyan szintre kuszott fel, hogy az ilyen kellemes zenék tánc nélkül nem lehetettek volna élvezhetőek. Szebbnek találtuk, ha kint a parton folytatjuk tovább. Minden zenének megvan a maga varázsa, de ez annyira megérintett, mint ha valóban testet öltött volna és velünk együtt ragyogtatta volna be az egész eget. Csodás volt és teljesen magával ragadó. Nem számított semmi, csak az, hogy a két ember lelke megérintette egymást.
Valóban igaz az a fajta megállapítás, hogy minden kapcsolat más és másképp alakul, mert mindannyian mások vagyunk.
Nincs két egyforma ember, így a szokásaink, a gondolkodásmódunk, az életről alkotott felfogásunk, maga az életünk is eléggé eltérő.
Szerintem pont ez a sokszinűség az, ami szép benne. Legtöbbször, ha még nehéz is sokszor erőt venni magunkon és kilábalni a saját kétségeinkből vagy félelmeinkből, akkor is mindig önmagunkat kell nyújtanunk. Ennek fényében pedig olyannak kell elfogadni a másik embert, mint amilyen, mert saját, független egyéniséggel rendelkezik, amit csak a tisztelet övezhet. Addig míg magunk is jól érezzük tehát élvezetesnek tartjuk a kapcsolatot, addig nem uralkodhatnak el a kétségek.
Minden kapcsolatot a bizalomra szoktak építeni, ettől függ, hogy életben marad és tovább virágzik, vagy elveszti az értelmét és eltűnik az idő forgatagában.

Én (csak én vagyok) írta...

Sziasztok!
Hát szívesen tettem Viola, régi gondolatfoszlány volt és mivel nem akart összeállni a kép az új ködről előbogarásztam. De hát azért is mentettem el és nem kidobtam mert értékes szavak, emlékek. Aztán egyik este végre megfogalmazódott a köd halványan de ugyan úgy ez is feledésbe merült a reggelre. Kár kár :)
Dani igazad van csodálatos este lehetett és ezt senki nem tudja elvenni tőled más soha sem.
A bizalom meg egy elég furcsa dolog mert lehet hogy helyzetekben megvan aztán eltűnöget, foszladozik, meginog.

Dániel írta...

Hát nekem ez furcsa, de valóban így van.

Elvira írta...

Csodálatos szerencsében van annak része, aki úgy élheti az életét, ahogy megálmodta.
Kívánom, hogy Neked sikerüljön!

Az újabb és újabb kapcsolataink pedig azért mások mindíg, mint az előzők, mert mi magunk is változunk, új tapasztalatokkal, élményekkel - legyenek azok jók, vagy rosszak - gazdagodunk egy-egy kapcsolatban, amit a következőben már számításba veszünk.

Elvira